Reklamçılar üçün məlumat

ATUJ-un reklamla bağlı siyasəti

  1. Əczaçılıq məhsulunun və ya tibbi cihazın xüsusiyyətlərinin reklamını və ya müqayisəli tədqiqini təqdim edən material jurnalın əsas məzmunundan TİBBİ CİHAZ VƏ FARMAKOTERAPİYA adlı xüsusi bölmə ilə ayrılır.
  2. Tərkibində reklam olan rəngli əlavələr Azərbaycan Respublikasının milli qanunvericiliyinin bütün tələblərinə cavab verir və onların məzmununa görə reklamçı məsuliyyət daşıyır.
  3. Reklam ixtisaslaşdırılmış və peşəkar praktik icması üçün nəzərdə tutulub və sağlamlığa zərərli məhsul haqqında məlumat yoxdur.
  4. Reklam jurnalın digər siyasətləri və ya baş redaktorun rəyi ilə ziddiyyət təşkil etmir.

Məlumat mübadiləsi ilə bağlı siyasət bəyanatları

ICMJE-nin son tövsiyələrinə əsasən, klinik tədqiqata dair məlumatları ehtiva edən məqalə təqdim edilərkən, müəlliflər ayrıca "Məlumatların paylaşılması haqqında bəyanat" sənədini təqdim etməlidirlər.

Açıq Giriş Bəyanatı
Açıq giriş (OA) resenziyalı elmi jurnal məqalələrinə İnternet vasitəsilə məhdudiyyətsiz girişin təmin edilməsi təcrübəsidir. OA tezislərə, elmi monoqrafiyalara və kitab fəsillərinə getdikcə daha çox verilir.
• Məlumatı bu şəkildə sərbəst şəkildə təqdim etməklə, Açıq Giriş tədqiqat və öyrənməni sürətləndirir.
• Biliyə çıxışı məhdudlaşdıran maneələri azaldaraq, Açıq Giriş nəşrlərin oxunması və müəlliflərin seçdikləri sahədə və ondan kənarda öz töhfələrinə görə tanınması imkanlarını maksimum dərəcədə artırır.